Limburgers geven om dieren!
Limburgers geven om dieren!
Limburgers geven om dieren!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Limburgers geven om dieren!

Dierenwelzijn gesterkt door het " Limburggevoel",
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Wie ben ik?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 17-11-13
Leeftijd : 49
Woonplaats : Opglabbeek

Wie ben ik?  Empty
BerichtOnderwerp: Wie ben ik?    Wie ben ik?  Icon_minitimezo nov 17, 2013 2:37 pm

Wie ben ik, doorgaans een moeilijke vraag!

Ik ben een gemotiveerde vrouw en ik tel bijna 40 lentes.
Gelukkig getrouwd, al een eeuwigheid samen en we hebben een pracht van een zoontje.
Verder leven hier in huis twee teven, een Duitse Herder van 7 jaar en een kruising-dametje van 12 jaar.
In onze tuin wemelt het van de egels die nu allemaal wel een plekje hebben gevonden om te overwinteren. In de zomer barst het van de vlinders. ( onkruid is niet echt zo'n plaag!).
Ik heb een leuke job boordevol uitdagingen, iedere dag opnieuw.
Verder vul ik mijn dagen met lezen, schrijven, het huishouden en meer van die dingen.

Als "Admin" blijf ik opzettelijk vaag. Dit om alles zo objectief mogelijk te kunnen bekijken want het is wel de bedoeling dat dit forum een plek wordt waar iedereen zich goed voelt.

Waarom dit forum?

Het leek me fijn om alles wat met dierenwelzijn en dierenleed in  Limburg te maken heeft onder "één dak" te krijgen.
Want, geef nu eerlijk toe, het Limburggevoel is "echt".
En daar hebben dieren, asielen, organisaties en mensen  gewoon recht op, op

ECHTHEID.

En met dat Limburggevoel, gebundeld op één plaats kunnen we de toekomst wat rooskleuriger zien, want er is één iets wat net zo belangrijk is en dat is:

SAMEN STERK
Terug naar boven Ga naar beneden
https://limburgersvoordieren.forumactie.com
 
Wie ben ik?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Limburgers geven om dieren! :: Algemeen en reglement. :: Stel je voor!-
Ga naar: